S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
       

» Doprava
Ako sa spracúva vami zaslaná objednávka?

Každá obdržaná objednávka je u nás starostlivo zaevidovaná a venujeme jej maximálnu pozornosť. Ak je vybavenie objednávky "jednoduché", t.j. všetok tovar máme na sklade, sú správne vyplnené dodacie a platobné podmienky, potvrdzujeme vybavovanie objednávky e-mailom.

Ak je potrebné konzultovať vybavenie objednávky (napr. nie sú všetky položky skladom), zavoláme vám a telefonicky sa dohodneme na ďaľšom postupe (napr. či objednávku deliť na 2 dielčie objednávky, či zaaxeptujete ponúknutú náhradu, atď.)

Ak sa toto celé udeje do 13:00 hod, väčšinou expedujeme ešte v ten istý deň. Neskoršie objednávky expedujeme nasledujúci pracovný deň.

U nás zaregistrovaní zákazníci si môžu kedykolvek pozrieť stav objednávky v zákazníckej sekcii. Okrem toho dostanú ako prví oznámenia o technických novinkách a špeciálnych zľavových kupónoch na nákup tovaru. U nás sa naozaj oplatí zaregistrovať.

Každý novozaregistrovaný zákazník u nás obdrží malé prekvapenie!

 

Ako to doručíme a čo za to zaplatíte?

Slovensko

Tovar na Slovensko je doručený:

  • Slovenskou poštou - vhodné hlavne pre menšie zásielky. Keďže poštári zväčša roznášajú zásielky cez pracovný čas, zvyčajne vás nenájdu doma a zásielku uložia na pošte. Zásielku si potom musíte prevziať na pošte a zvyčajne si odstáť radu. Doba doručenia - 2 dni (+ počet dní, kým si to na pošte vyzdvihnete Smile).

  • Špedičnou službou UPS - kuriér špedičnej služby vám zavolá a dohodne čas, kedy vám zásielku prinesie - na adresu, ktorú ste udali do objednávky (kľudne aj do zamestnania). Doba doručenia - na druhý deň po odoslaní zásielky.
    Po zaslaní tovaru touto službou vám bude odoslaný na váš e-mail link, na ktorý keď kliknete, uvidíte aktuálny stav vašej zásielky.

CENNÍK DOPRAVY -   S L O V E N S K O

Spôsob dopravy

Cena pri objednávke do 100€ s DPH

Cena pri objednávke nad 100€ s DPH

Slovenská pošta, platba predom, cez Paypal / kartou 2,40 € 0,00 €
Slovenská pošta - dobierka 4,80 € 0,00 €
UPS - platba predom, cez Paypal / kartou 4,80 € 0,00 €
UPS - dobierka 7,20 € 0,00 €

Pri objednávke nad 100€ s DPH neúčtujeme odbytové náklady na Slovensku!



Česká republika

Tovar do Čiech je doručený:

  • Špedičnou službou Intime - kuriér špedičnej služby vám zavolá a dohodne čas, kedy vám zásielku prinesie - na adresu, ktorú ste udali do objednávky (kľudne aj do zamestnania). Doba doručenia - 2 dni.
    Po zaslaní tovaru touto službou vám bude odoslaný na váš e-mail link, na ktorý keď kliknete, uvidíte aktuálny stav vašej zásielky.

CENNÍK DOPRAVY -   Č E S K Á   R E P U B L I K A

Spôsob dopravy

Cena pri objednávke do 150€ s DPH

Cena pri objednávke nad 150€ s DPH

INTIME - platba predom, cez Paypal / kartou 7,20 € 0,00 €
INTIME - dobierka 9,60 € 0,00 €

Pri objednávke nad 150€ s DPH neúčtujeme odbytové náklady do ČR!

Zákazníci v Čechách zaplatia v CZK (Českých korunách) podľa aktuálneho kurzu € / CZK!

 


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Podmienky ochrany osobných údajov
Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie daňových dokladov za prenájom systému, obchodných oznámení a činenia iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.

Opíšte text z obrázku: *
captcha Nový obrázok

Upozornenie. Správca webu si vyhradzuje právo zmazať vulgárne alebo také príspevky, ktoré by poškodzovali záujmy správcu webu.

NzJiMT